"Majd meglátja, hogy ő - még nem tudja, pontosan, hogy mit, de - valami neki magának is tetsző valódi és jó dolgot fog csinálni az életéből. Olyat például, amilyen néha a beeső napfény csíkja a szőnyegen. (...) Vagy akár, amilyen a bodzaillat annak, aki szereti." (Ottlik Géza: Buda)

2016. november 18., péntek

A francia piac - Uzès

Meséltem már arról, hogy nemrég nagy álmom teljesült és a barátaink elvittek egy csodálatos dél-franciaországi piacra, Uzès városába. Gyönyörű őszi nap volt, rengeteg élménnyel és ajándékkal tértem haza erről a szépséges helyről.













Ez a kedves hölgy tradicionális provanszi kalapban levendulával töltött kis párnákat és horgolt játékokat árul. Vettem a kislányaimnak egy-egy horgolt kis baglyot, sőt ajándékba is kaptam innen egy párnát (a jobb sarokban láthatót), amit azt hiszem, a legkedvesebb emlékeim között fogok őrizni.




Az üzletekben természetesen provanszi édességeket, süteményeket és Camargue-i sót is árulnak. 





 Gyönyörű textileket, ruhákat és kerámiákat lehet itt kapni. Sajnos csak egy kézipoggyásszal jöttünk erre a hétvégére, de amit lehetett, így is hazahoztunk...






Imádom nézni, ahogy az emberek élvezik az életet... idősek és fiatalok egyaránt jó ételek, italok és jó társaság mellett sütkéreznek az őszi napsütésben.




Meg kell említenem, hogy nekik köszönhetem ezt az elképesztően szép napot. Nagyon szeretlek benneteket.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése